onsdag 12 augusti 2009

Graffiti


Eftersom det inte blev så många inlägg innan så bestämde jag mig för att endast recensera och skriva om energidrycker.Så jag hoppas det kommer bli lite fler inlägg nu :) Nu tänkte jag skriva om Graffiti Energy Drink.

Utseende:Påklistrad ettikett,med en massa bilder på graffiti från hela världen (vad jag har hört iaf) och så vet jag att tillverkaren planerar att ha 3 olika designer per år så det är lite tufft med en Limited Edition can så att säga :)

Smak:När jag öppnade den så kunde jag snabbt urskilja Red Bull-lukten men vart inte besviken på smaken iaf :) Det smakade väldigt sött,men inte speciellt mycket av Red Bull-smaken fanns med.

Detta är en av burkarna som jag beställde från Energydrinkoutlet.com

1 kommentar:

  1. Hur var det med frakt å dyl från energydrinkoutlet? Det verkar vara nåt fel när jag försöker trycka på shipping policies där.

    SvaraRadera